fredag 3 maj 2019

Sparbanksbollen

Hej alla föräldrar!

Nu är det snart dags för Sparbanksbollen i fotboll. Jag, Mikael Andersson (Hugos pappa) kan tänka mig att vara lagledare. För de barn som vill vara med krävs dock att en av er föräldrar är ansvarig för barnet hela dagen och ser till att ditt barn är mätt och belåten då jag bara ansvarar för att köra coachning under matcherna. Jag vet hur dagarna ser ut så alla som kan tänka sig att hjälpa laget under dagen är varmt välkomna att hjälpa till. Då det är 4 spelare + målvakt på plan som gäller så finns risk att vi behöver ha fler lag om många barn är intresserade och det innebär så klart även fler lagledare.

Speldagen är lördagen den 25 maj och information om dagen finns i de foldrar barnen fått med sig hem från skolan.

Spelformen är 4 utespelare + målvakt på plan och minst en spelare ur varje kön på plan samtidigt. Rekommenderat är 10-12 spelare i ett lag så blir vi fler behöver vi dela upp oss i fler lag.

Deltagandet kostar 175kr/barn och sista anmälningsdag till vårat lag blir lördag 11/5.

Ni anmäler er genom att skicka ett mejl till adressen;
mikael.andersson12@hotmail.com

Besvara dessa frågor;
1.      Ditt barns för- och efternamn
2.      Ditt barns fullständiga personnummer och kön
3.      Om ditt barn vill spela som utespelare, målvakt eller båda delarna
4.      Storlek på T-shirt (110, 120, 130, 140, 150, 160, S, M, L)
5.      Kontaktuppgift till den förälder som ansvarar för barnet under dagen
6.      Om du som ansvarig förälder kan tänka dig att hjälpa till under dagen.

Jag tar inte emot några anmälningar via skolan eller Hugo utan uteslutande via mejl direkt till mig. Jag kontaktar sedan dig via den mejl där du anmält ditt barn gällande betalning och annat.


Det här är en rolig dag, så peppa ditt barn till att vara med!
Mvh Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar